ای کاش........

آروم بود همه جا حتی من!!!....من پر جنب و جوش دلم تنگ شده واس رفقام...... 

دوس ندارم مثه دخترایه تنها و بی کس باشم ولی حالا شدم....!!!حالا هستم ولی از این که خواهم بود شک دارم.....!!!! 

همه با دوستاشونن میگن می خندن......ولی من یه گوشه ته کلاس نشستمو فقط نگاشون میکنم...... 

کاشهایه ذهنم زیاده.......!!!ولی کو براورده شدن؟؟!!! 

دلم خیلی وقته گرفته حالا هم داره منفجر میشه.... 

نمی خوام بگم هم کلاسیام بدن نه ولی همچین نورمال نیسن 

کسی صدامو میشنوه؟؟؟؟؟؟؟؟من میخوام برگردم.......  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
یاسی سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.137474.blogfa.com

دقیقا عین همکلاسای من
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بعد از چند وقت خوشحالم میکنی اگه بیای
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥خوشحالم کن
..♥
.♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊    ┊┊  ┊┊ ✿
┊نظر ┊┊ ✿✿
┊یادت ┊┊  
┊نره ✿✿

معین جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ

همکلاسیات جدیدن؟اگه جدیدن که تا ۲هفته دیگه باهم جور میشین کاره خوبی میکنی میخوای برگردییعنی چی همه دارن گوشه گیر میشن

معین جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

اره صدات میاد ولی تصویر ندارم

فرگل جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ب.ظ http://f16.blogfa.com

سلام
ای بابا دردِ دل شما هم که مثل ماست. یعنی منِ

مرسی که بهم سر زدی...
کاش میشد منم بر می گشتم

یاسی یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.137474.blogfa.com

سلام سلام اپم [بوسه]
تروخدا همشو بخونین بد نظر بدین[گل]

دریا دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ http://shareyn-ganok.blogfa.com

سلام
مگه کجایی که میخوای برگردی؟
مرسی که وبلاگم سر زدی
با تبادل لینک موافقی؟
فعلا

ساناز سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ http://curiouskids.blogfa.com

سلاااااااااام فائزه جووووووووون
بعد از کلی وقت اپم
حتما حتما بیا منتظرتمااااا[گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد