دنیایه سادیه من! ! !....

نمیدنم واقعا همیشه وقتی حالم گرفتس پا میشم میام اینجا یه آپ میزارم واسه اینکه فراموش نکنمش!!!!!آخه مگه این عروسکه من چه گناهی داره؟که همیشه باید تاوانه اعصاب خوردیا و بی حوصلگی هایه منو بده؟؟؟  

حالا بعد از این همه مدت اومدم تا بگم نه عروسکم دیگه حاله اعصاب خوردیمو داره نه فائزه دیگه طاقته این همه یه نواختیو داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!      

میخوام به همه ثابت کنم این دنیایی که داریم توش زندگی میکنیم اونقداهم یک نواخت نیست!میتونیم با یه تغییر ساده و کوچیک تو این دنیایه کوچیک از این رو به اون روش کنیم!امن ایجارو اونقد کوچیکو ساده تصور کردم که هر روز یه عروسکه خیمه شب بازی درس عینه عروسکه من همه چیزو توش به نمایش میزاره و همه پا میشنو واسه هنر نماییش دس میزنن!!!!!!!!!!!!!دنیایی که به قوله "فروغ"((هیچ کس به عشق نمی اندیشد.          هیچ به فتح نمی اندیشد 

و هیچ کس                دیگر به هیچ چیز نمی اندیشد...........))به همین سادگی.....! ! !


نظرات 3 + ارسال نظر
یاسی پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.137474.blogfa.com

مطمئنن اگه بخوای همه چی درست میشه عزیزم
اپم

Seti چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ

salam . web khobi dari

ava شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

doroS miShe :(:(

mrc gollam shaad:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد