کاش میشد..!!!!!!

خیلی وقته که از ته دل نخندیده ......!!!!!!!!!! 

خیلی وقته که یه  بغض ته گلوش گیر کرده.......!!! 

خیلی وقته که خودشو از لایه تمام خاطره ها کشیده بیرون....... !!!

 خیلی وفته که خودش نیس....!!! 

حالا من فائزه میخوام خودم شم میخوام واس درسام جوش بزنم.....میخوام کوچیک شم... 

میخوام با دوچرخه کوچیکم با اون بدنه ی رنگ رنگیش کله کوچه خیابونایه محل و متر کنم........ 

از این حسه زشته بزرگ شدن خوشم نمیاذ...... 

از این کاووسی (کابوسی)که همه میگن رویاس نفرت دارم ..... 

دلم واسه اون عروسک بافتنیه زشتم تنگ شده.....!!!! 

دلم واسه فائزه ی معصوم بچگیا تنگه........ 

دلم انقد تنگه که از شدت تنگ شدن زیادی یکی یکی همه این آرزوها داره از توش تالاپی میوفته بیرون..............!!!!!!!!!!!!  

back shodam

سلامممممممم من برگشتم خیلی دلم براتون تنگیده بود.....!!!!!!!!!!! 

میخواسم بگم خیلی دوستون دارم زیاد.....!!!!! 

راستی ۱۳ آبان تولدم بود....تولدم مبارک مبارک مبارک تولدم مبارک....... Yah