احساس من!!!!

آره واسه من سخته همیشه به اینجاش که میرسی غرور معنی نداره!!!!!!!!!!!!!اینا همه سواله خدایه من چرا همه این اتفاقا باید برایه من بیوفته؟؟؟ مگه من چه کار کردم؟؟                                                                                                               خواستم واسه خودم زندگی کنم مثه همه هم سنام خوش بگذرونم!!چرا این آدما همشون مثه همن؟؟چرا همه فقط خودشونو میبینن؟؟چرا                                        به احساساته یه دختر نگاه نمیکنن؟؟...........                                                                                                                                                             

وقتی منطقت میگه تو باید درستو بخونیو به چیزایه خوب وآینده درخشانت فک کنی!!واحساست این وسط داره له میشه.....تو حرفه کودومو گوش میکردی؟؟؟؟؟؟؟آره!!!این دختری که تو میگفتی یکم احساس نداره الان به حرفه دلشه که اینجوری شده.......... 

خود را مرور میکنم  

 خدا  

 

  نشسته و نگاه میکند  

سیبی را که گاز میزنم..... 

م.ف

نظرات 7 + ارسال نظر
باران شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ http://rainy-lover.blogfa.com

در نگاهت بهار می میرد
در دلم انتظار می میرد..!
در پناه خدا

faezeh شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ http://roz54.persianblog.ir

سلام فائزه جون درسته من و شما هم اسمیم گل من
عزیزم تو سن شما طبیعه این چیزها و باید باشه و می بایستی تجربه کسب کنی گل نازم
ممنونم که اومدی پیشم متشکرم برای حضور سبزت گلم

sara یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.solookiha.blogfa.com

bikhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fali bet go0o0o0o0ftam bikhial donya ma chi begim pa?

اهورا سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.gss.blogfa.com

چرا این آدما همشون مثه همن؟؟

راستی چراااااااااااااا
بیا پیشم

بتوچه دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ http://pulse.yahoo.com/y

اوممممممممم...

یاسی پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ق.ظ http://www.137474.blogfa.com

سلام هنوز امیذوارم منو یادت بیاد

یاسی سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ق.ظ http://www.137474.blogfa.com

........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........سلام.........♥##############♥
...........................♥###########♥
..........خوبی...........♥#########♥
...............................♥#######♥
....اپم.........................♥#####♥
...................................♥###♥
...به ماهم سر بزن............♥#♥
.......................................♥
..............منتظرم.................♥
........................................♥
........................................♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
.: ............................ :. ♥
................................♥
...........................♥
......................♥
.................♥
............♥
........♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
.....اگر آمدی........♥
............نظر...........♥
......... یادت نره.........♥
.............بای.............♥
..............................♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد