اینم از بد شانسیه من..........

هوا گرم بود ولی سرمای وجودم به هوایه اطرافمم سرایت کرده بود...!!! 

همه چی آروم بود سر تا سر خونه خاموش....نزدیکه غروب..!!!من کسل.... پاهام باهام هم راهی نمیکردن تازه از خواب پا شده بودم ولی هنوز یه خوردگی تو خودم احساس میکردم.......!!!!!!! 

تصمیم نداشتم پا شم ولی یه هو بدون اینکه بخوام بلند شدم تک به تک اتاقارو گشتم  یه جوری بهشون نگاه میکردم که انگار برام تازگی داشتن.......!!!!!!!!!!!! 

رسیدم به حیاط.......آره حیاط!!!!!!!!!!!!........ 

که ای کاش نمیرفتم.......... 

یکی از پاهامو گذاشم بیرون یه چیزه نرمیو زیره پام حس کردم.......!!!!!!!!! 

آره نرم بود مثه پر.....!!!یه پر که چندتا غضروف توش خوشو نشون میداد...!!!! 

اون لحظه نمیخواسم به هیچی فک کنم!!!!!!!!به هیچی...... 

کم کم............!!!!!!!!!! 

جیغ زدم یه جیغه بلند......اون قد بلند که خودم خراشیده شدنه حنجرمو حس کردم اگه اون گربه.....با پا دادنه من روی بدنش نترسید و احساس خطر نکرد مطمنا با همچین جیغی ترسیده بود چون بلافاصله پا به فرار گذاشت......!!!!!!!!!!!خیلی ترسیده بودم خیلیییی.....اونقد که تا ۱۰دقه همین جور گریه میکردمو جوابه سواله بابا و مامانمو که ازم میپورسیدن چی شده؟؟؟؟!!!!.... رو نمیدادم...... 

حدوده ۵ بار پامو با آب و صابون شستم ولی هنوزم حس میکردم پام نجسه ...... 

تا امروز وقتی یادم میاد چندشم میشه........!!!!! 

نظرات 6 + ارسال نظر
مجید جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ق.ظ http://khiale-vasl.blogfa.com

سلام فائزه جونم
توهم مثل من شدی ...حالت بدیه نه؟؟؟
یه سر به من بزن شاید بتونیم به همدیگه کمک کنیم و حالمون بهتر بشه
منتظرتما زود بیا تا نگران نشم
مراقب خودت باش

محمدرضا جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ق.ظ http://elahe255.blogfa.com

وقتی نگاهم در نگاه پنجره ی امید می افتد
یاد تو از آن سوی پنجره ها نگاهم می کند
و من دستانم را به نشانه ی سلام برایت تکان می دهم
دلم می خواهد از آن سوی فاصله ها برایم دست تکان دهی تا
لبخند بر لبانم بنشیند
می‌دانم قلب مهربانت اجازه‌ی این را می‌دهد تا از وجود پاکت وجودم را آگاه کند
و از حال تو باخبر…………
در سپیده دمانه یادم هر بار طلوعی داری زیبا . . .

آرتا جووووون شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://just-2khtaroone.blogfa.com

سلاااااام
اینجا رو نیگاااااا
همه جی خاااااارجیه !
نظردونیس کنارشه !
هی هی
ضایع کردم ؟
میسی اومدی عزیییییییییییییزم

معین شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ

گربه هم مگه ترس داره خوب شد پاتو رو سوسک نزاشتی اخه گربه ترس داره نه گربه ترس داره

آره که ترس داره تو دله شیر داری والله

یاسی یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.137474.blogfa.com

اپ میکنی خبر نمیدی خانومی
_______________________________$$$$آپم
____________________________$$$$$$آپم
__________________________$$$$$$$آپم
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
____________________$$$$$$$$$$$$$$$آپم
___________________$$$$$$$$$$$$$آپم
_________________$$$$$$$$$$$$آپم
________________$$$$$$$$$$آپم
_______________$$$$$$$$$آپم
______________$$$$$$$$آپم
_____________$$$$$$$$آپم
____________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$آپم
__________$$$$$$آپم
__________$$$$$آپم
_________$$$$$آپم
_________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$آپم
________$$$آپم
_________$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
______$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
____$$$$$$$$$$$$$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_________$$$$آپم
__________$$$ آپم
___________ $ نظر یادت نره!!!!!!!!

ببخشید حاله خبر گذاری نداشم ایشالله آپه بعدی

معین یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ

شیر دل منو داره نه من دل شیر اینا رو جابجا نگو دیگه وااااااااااااااااااااه

.............!i!........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد